آستان مقدس امامزاده احمد (علیه السلام) - خوانسار

معاونت فرهنگی آستان مقدس امامزاده احمد بن محمد بن علی النقی (علیهم السلام)

آستان مقدس امامزاده احمد (علیه السلام) - خوانسار

معاونت فرهنگی آستان مقدس امامزاده احمد بن محمد بن علی النقی (علیهم السلام)

این وبلاگ با هدف ترویج فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و تکریم مقام شامخ امامزاده جلیل القدر حضرت احمد بن محمد بن علی النقی (علیهم اسلام) و همچنین انعکاس اخبار و اقدامات معاونت فرهنگی امامزاده با تلاش حجت الاسلام و المسلمین شانه ای راه اندازی شده است.

آخرین مطالب

  • ۱۳ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۳۶ (طنز)

پربیننده ترین مطالب

آخرین نظرات

  • ۲۹ بهمن ۹۴، ۰۹:۱۴ - زائر اربعین.... ع.پ.ا ++++++++++

نصب ضریح جدید امامزاده احمد علیه السلام

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ
12zarih
همزمان با ایام دهه فجر صورت می پذیرد :
نصب ضریح جدید امامزاده احمد(ع) خوانسار در حال اجرا می باشدرئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار خبر داد: همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی نصب ضریح جدید امامزاده احمد(ع) خوانسار در حال اجرا می باشد.

به گزارش  معاونت فرهنگی امامزاده احمد علیه السلام و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: همزمان با فرا رسید ایام ا… دهه فجر و جشن های پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نصب ضریح جدید امامزاده احمد(ع) خوانسار آغاز گردید.

وی در ادامه تصریح کرد: این ضریح پس از سه سال و توسط محمد حسین عباسپور از ضریح سازان اصفهانی ساخته شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار در ادامه افزود: ضریح جدید در مساحت ۱۲ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون ریال از منبع چمع آوری نذورات و با مشارکت خیرین ساخته شده و نصب می گردد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی در ادامه بیان کرد: همچنین همزمان با اجرای ضریح جدید این امامزاده واجب التعظیم سنگ فرش حرم نیز به مساحت ۲۰۰ متر مربع و با سنگ های مرمر در حال اجرا می باشد که این پروژه عمرانی نیز با هزینه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال در دست اقدام قرار دارد.

وی ادامه داد: امامزاده احمد (علیه السلام) امامزاده شاخص شهرستان بوده و نسب شریفش با یک واسطه به امام هادی (علیه السلام) می رسد و آستان امامزاده احمد (علیه السلام) در شهرستان خوانسار، شهر خوانسار واقع شده است .

۹۴/۱۱/۱۶ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی